wtorek, 30 lipca 2013

Rozdział 07. Część. 01. ''A teraz wszystko wydaję się być takie czarno-białe''

Violetta
Obudziłam się godzinę od mojego zaśnięcia. Myślałam, że zastanę obok mnie Leona, lecz się pomyliłam. Zarzuciłam na siebię satynowy szlafrok i wyszłam z sypialni. Dopiero teraz zorentowałam się, że mój były chłopak położył mnie spać, gdy miałam na sobie to... wdzianko. Powinnam, jednak nie pić. Jestem nieodpowiedzialna, na dodatek boli mnie głowa i swędzi twarz od makijażu. Zobaczyłam Leona siedzącego na kanapie, z naszym wspólnym zdjęciem w ręce. Czułam jak wolno, po moim policzku, spływa łza. Tęsknie za nim, lecz to nie ja zawiniłam. Chociaż? W sumie.. mój poprzedni styl był również świetny. Muszę się ogarnąć. Podeszłam cicho do lustra, żeby mnie nie zobaczył. Moja twarz była ostro wymalowana. Po co zrobiłam z siebie taką ... nawet nie powiem. To co teraz czułam to ból, rozczarowanie sobą, gorycz. Straciłam go na własne rządanie. Odrzuciłam największy skarb mojego życia, które dotychczas widziało wszystko na różowo. A teraz wszystko wydaję się być takie czarno-białe...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wiem! 
Będzie lincz, ale ja chciałam żeby tak wyszło. 
Ta końcówka, gdy myślą o pojednianiu. Ahh. ;^)
Nieważne!
Pozdrawiam i zadanie dla was:
10 KOMCI!
Haha! Jestem zuaa c; Wiem. ! :D
 I sorrka, że krótkie ;<
 
 
♦Tina♦

17 komentarzy:

  1. dodasz dzisiaj 2 część
    PLIS

    OdpowiedzUsuń
  2. no nareszcie Viola to zrozumiała

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ale ja lubię ją w nie grzecznym wydaniu
    Zapraszam do mnie
    http://mystoryaboutleonetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne opowiadanie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótkie, ale wspaniałe ;D
    Vilu nareszcie coś zrozumiała ;)
    Czekam na next ;*

    Besos,
    Alex Verdas ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super.
    Teraz pozostało już tylko powrócić do poprzedniego stylu i pogodzić się z Leonem. ;**
    Kiedy dasz nexta?

    OdpowiedzUsuń
  7. 10 dajesz naxt

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Ja chce next...
    Błagam daj już nexta!
    Proooooooooooooooooooszę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na gg nazywam się Dynka G. to zaproś
    //Dynka

    OdpowiedzUsuń
  10. Człowieku dwaj next bo się z ciekawości zabije

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Krótki, bo krótkie, ale świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahhhahhahhah, pisze 14 komeq a tu niema (Chyba, bo niechce mi sie sprawdzać) rozdziału 7 części 2 xDD Rozdział krótki, alę dobrze, że Vilu zrozumiała swój błąd.. Znaczy nie tylko ona zawiniła, ponieważ Leon był zdenerwowany, że Violetta zmieniła styl, a nie powinienem.. Oboje są winni..
    Wygaduje najważniejsze rzeczy twoim czytelnikom, ale chce ich zaciągnąć, żeby czytali twojego bloga, więc.. Pisze taką rzecz: Dla was przykry fakt, ponieważ Leonetta pogodzi się DOPIERO Przy 20 rozdziałach, może troche mniej, alę i tak wyjądkowo dużo :D
    To tyle, a rozdział wspaniały, alę chyba już to pisałam xDDD Gudbye Misiu,
    Tiny Cande Castillo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ?! Nie wytrzymam tyle !!!
      PS. zapraszam do mnie storyofvilu.blogspot.com

      Usuń
  13. Dawaj nexta i nie marudż! Proszę!;))) (Mina szczeniaka) ;pp

    OdpowiedzUsuń