sobota, 20 lipca 2013

Prolog. 00.

Violetta
Mam osiemnaście lat. Mieszkam z moim chłopakiem Leonem. Bardzo go kocham i jesteśmy razem już trzy lata. Jeszcze nie planujemy żadnego ślubu, ale mam nadzieję, że Leoś w przyszłości mi się oświadczy.
Byłabym wtedy najszczęśliwszą osobą na świecie. Właśnie, mam jeszcze ukochanych przyjaciół. Maxi, Cam, Fran, Federico, Tomas, Ludmiła, to Ci najważniejsi. Mam jeszcze Angie moją ciotkę, która w przeszłości była jeszcze moją guwernantką. Dziwne, co? Tak, wiem o tym, ale to właśnie moje życie.
Mam nadzieje, że będziesz nim zaciekawiony i poprosisz o całą masę moich przygód. Już ja się o to postaram.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
No i jak?
Mamy prolog.
Pierwszy rozdział już niebawem.
Zapraszam do czytania.
Tina. ♥

3 komentarze:

  1. Dopiero dziś znalazłam twój blog i sie zapowiada ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. TY BYĆ ZUAA I JA CHCIEĆ CIĘ ZABIĆ!
    Ale prolog ciekawy, fajnie się zaczyna ;D
    Lecę czytać pierwszy rozdział :3

    Besos,
    Alex Verdas ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny początek, masz fajne pomysły. Zapowiada się ciekawie
    Zawsze odwiedzająca twoje blogi Viki ;D

    OdpowiedzUsuń